Avantajele aplicațiilor Google

apr. 12, 2021 G Workspace

Avantajele aplicațiilor Google WorkSpace

Administrarea aplicațiilor Google este ușoară

Interfața de administrare este extrem de simplă de utilizat și destul de explicabilă. Tot ceea ce doriți să controlați pentru domeniul dvs. are un buton sau un comutator în partea din spate.

Panoul de control al administratorului face mult mai ușor să navigați la funcțiile cheie de administrare decât orice software de server Microsoft. Puteți adăuga, șterge sau suspenda utilizatori, puteți transfera proprietatea asupra tuturor documentelor, puteți crea aliasuri și puteți modifica cerințele minime de parolă.

Începând din 2011, puteți oferi persoanelor responsabile de tehnologie (TRP) din sucursalele dvs. posibilitatea de a adăuga / șterge utilizatori fără a deranja alte setări de domeniu.

Cheltuiți bugetul pentru instruire și perfecționare, nu pentru întreținerea sistemelor

Menținerea corectă a unui server de e-mail și calendar cu 99,9% timp de funcționare necesită mult timp și necesită ca un administrator calificat să fie disponibil 24/7 pentru a depana erorile. Google Apps eliberează acest timp și oferă o multitudine de instrumente suplimentare.

Cea mai populară alternativă la Google Apps în serviciile juridice a fost Microsoft Exchange. Consensul este că orice magazin va trebui să dedice o parte a unei tehnologii doar pentru a menține Exchange și a anticipa problemele.

Timpul necesar pentru ca lucrurile să funcționeze poate fi acum folosit pentru a instrui și a sprijini utilizatorii.

Google Apps este gratuit pentru organizații non-profit

Unul dintre avantajele majore ale Google Apps este că este foarte ieftin. De fapt, majoritatea organizațiilor de asistență juridică vor putea folosi Google Apps gratuit, deoarece au statutul 501 (c) (3) și sub 3.000 de utilizatori (mai multe despre eligibilitatea statutului Google non-profit). Dacă nu sunteți eligibil ca organizație non-profit, Google Apps este încă relativ ieftin și puteți găsi informațiile lor complete de facturare contactându-ne.

Aceasta include următoarele caracteristici:

  • -Gmail, Calendar și alte servicii Google
  • -Instrumente de migrare prin e-mail
  • -API-uri de extensibilitate
  • -Serviciu clienți

Comparați acest preț cu cele mai ieftine opțiuni de la concurenții Google Docs:

– WordPerfect Office: 179,99 USD / loc (fără reducere pentru non-profit)
– Microsoft Office: 199,99 USD / loc (30 USD / membru cu reducere pentru non-profit)
– Apple iWork: 79,00 USD

Aceste instrumente reproduc doar o mică parte a ecosistemului Google Apps. Sistemele complete de întreprindere precum Microsoft Exchange cu Sharepoint adaugă costuri suplimentare semnificative.

Capacitățile unice Google Apps pot ajuta organizațiile de servicii juridice

Dincolo de înlocuirea funcțiilor furnizate de alte programe, Google Apps oferă caracteristici distinctive menite să schimbe și să îmbunătățească funcționarea biroului.

a) Colaborare: funcții precum partajarea documentelor, editarea simultană, calendarele partajate și chat facilitează munca în grup și încurajează membrii biroului să devină mai conștienți de munca celorlalți.

b) Căutare: documentele și e-mailurile din Google Apps sunt concepute pentru a fi căutate mai degrabă decât pentru a fi sortate de către utilizator. Aceasta înseamnă că utilizatorii pot petrece mai puțin timp organizând fișiere și nu trebuie să știe și să-și amintească un anumit sistem de organizare pentru a găsi ceea ce caută. Așa cum a demonstrat proiectul LSNC Findability, mutarea într-un sistem în care aproape toate datele de birou pot fi căutate prin Google Search Appliance (GSA) poate ajuta birourile să-și crească semnificativ eficacitatea.

c) Integrare: aplicațiile Google sunt concepute pentru a interacționa între ele și sunt mai puternice în combinație.

Dacă doriți să aflați mai multe sau v-ați decis că G Workspace este pentru dvs., ne puteți contacta.

avantaje

Creare imagini și video dedicat exclusiv pentru reclame digitale

Lasă un răspuns